tisdag 5 juli 2016

Flowers

Puuh att det finns så mycket saker att sortera när man flyttar alltså, jag har packat upp nonstop i 3 dagar nu. Sedan så håller jag på med världens garderobsrensning också och just nu är jag uppe i 34 par skor som antingen ska slängas, skänkas eller säljas. Får köra en bloppis snart :)

Förutom att rensa bland alla skor har jag bejakat min inre tant idag, handlat massa fina blommor och plantor som jag har planterat på balkongen, så nu har jag både tomatplantor, basilika, mynta, gräslök och oregano plus en enorm yucca palm att hålla vid liv. Mina blommor ser dock redan lite slokade ut, tror jag övervattnade, bra start! ;)


Så fin färg! Älskar att de är så fluffiga också :)


Köpte örter till både inne och ute, älskar när det doftar basilika i köket 


Och fick bli en stor hortensia till matbordet också, är förresten så sugen på att göra om bordet till ett mer rustikt träbord. Man borde väl kunna slipa ner färgen/träet och köpa någon mörkare träolja för att lyckas med den looken?



Share:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© Sara Högberg | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig