söndag 28 augusti 2016

Work

Hej, hur mår ni? :)
Jag är så trött idag, har praktiskt tagit legat på soffan hela dagen och ätit glass. otroligt seg haha. I förrgår så åkte jag och sminkade på ett event hela dagen, kul men lite stressigt då det var runt 170 gäster och vi var 8 makeup artister, men så fint ställe! Igår jobbade jag på salong och sminkade massa olika kunder, så kul men hann inte äta eller dricka på hela dagen så idag känns det som jag varit ute och festat och är bakis, därav massa glass ;)

Imorgon ska jag upp tidigt och övningsköra på bilskolan, känns som det sakta men säkert börjar gå framåt, är så mkt att hålla reda på bara. 



Hur fin är inte den här utsikten? hann knäppa en bild från huset där eventet hölls innan vi började sminka, så avis på de som ägde det och hade det som landställe (!)


Share:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© Sara Högberg | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig