måndag 20 juni 2016

Jan Marini

Jag tänkte tipsa om mitt favorit hudvårdsmärke, som är Jan Marini. Jag har provat många olika märken, som Exuviance, Dr. Hauschka, Sensai, Clinique, Weleda, osv osv. De flesta funderar helt ok på min hy, men sedan jag började med Jan Marini för 1.5 år sedan har jag verkligen märkt skillnad på huden, Jag har blandhy, dvs. torr på vissa partier och oljig i T-zonen. Så jag använder 5 stegs serien för min hudtyp, det finns för normal/blandhy, torr/mycket torr hy och till sist mycket oljig hy. Jag köper produkterna via Skincity.se, de är alltid otroligt trevliga och levererar produkterna snabbt. De har även ett gratis hudvårdstest på sidan som man kan göra om man känner sig osäker kring vilken hudtyp man har, därefter får du ett mejl om vilka hudvårdsprodukter de rekommenderar för just dig. 

Share:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© Sara Högberg | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig