onsdag 29 juni 2016

Update

Hej godingar!

Uppdateringen här inne har inte varit på topp de senaste dagarna, förkylningen slog till rejält efter vi hikade i söndagskväll, jag låg däckad i två dygn så det var inte så mycket att blogga om tyvärr :(. I förmiddags åkte jag och klippte och färgade mig på TONI & GUY (carrer París, 205) De är så himla trevliga och duktiga där, var där i över 4 timmar så nu är jag riktigt blondie igen, känns så ovant att vara ljusblond! Efter det åkte jag och hämtade min donna på sommarskolan. Tog med henne till en leksaksaffär där hon fick välja några saker hon ville ha i avskedspresent eftersom imorgon är sista dagen vi ses innan jag åker till Sverige. Världens finaste unge köpte inte bara saker till sig själv utan även en ring till mig för pengarna hon fick använda och både hon och jag stod och grät på gatan efteråt, fy så jobbigt det kommer bli att säga hejdå imorgon :(

Nu sitter vi alla fall och mumsar på massa frukt här hemma medan vi håller på packa allt, just nu är det väldigt lite plats och väldigt mycket grejer, så avskedsceremoni för ett par skor avhandlas i denna stund, men då får man lov att köpa nya i Sverige istället hehe ;)  


Share:

Inga kommentarer

Skicka en kommentar

© Sara Högberg | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig