onsdag 22 juni 2016

Revolve

Godmorgon finisar!

Vaknade super tidigt av någon anledning och kunde inte somna om så känns som att det kommer bli en lång dag, jag börjar dock inte jobba förrän 14.00 så ska göra ett träningspass här hemma och sedan försöka få tag på en klänning som jag beställde från revolve.com (in och kika, såå fina kläder!) som jag beställde för 3 veckor sedan som förmodligen är fast i Spanska tullen. Håller tummarna för att paketet hinner komma innan vi flyger tillbaka till Sverige.




Knäppte några bilder igår kväll precis när solen var påväg ner, man vet att man har vant sig vid varmare klimat när man springer runt i jeans när det är 31 grader ute ;)



Share:

2 kommentarer

  1. Jag väntar också på ett paket från REVOLVE! Skönt att jag jag inte är den enda, hehe.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nej men gör du? Får hoppas de kommer snart till oss båda då ;) Så himla fina grejer, skulle kunna köpa nästan allt på den där sajten.

      Radera

© Sara Högberg | All rights reserved.
Blog Design Handcrafted by pipdig